DIN 1852, FAMILIA URBANI A FOST DEDICATĂ TRUFELOR CU IUBIRE ȘI PASIUNE TIMP DE ȘASE GENERAȚII
Arborele genealogic începe cu Constantino Urbani în 1852, când a început să exporte trufe proaspete în Carpentras, Franța, creând astfel o afacere care a devenit din ce în ce mai mare și mai relevantă de-a lungul anilor. Exporturile s-au extins rapid în Franța, Germania, Elveția și în același timp, în alte regiuni italiene. După Constantino, a venit Paolo Urbani Senior, apoi Carlo Urbani. Carlo Urbani, cu ajutorul neprețuit al soției sale Olga, a devenit nu numai un pionier al cultivării trufelor în Italia, ci și un mare antreprenor care și-a reorganizat compania punând accentul pe iubiții săi vânători de trufe. Așa a luat naștere Urbani Tartufi, în prezent o companie de renume internațional. Atunci, ca și acum, zilnic suntem conduși de o pasiune: dragostea pentru trufe. Paolo și Bruno Urbani, fiii Olgăi și a lui Carlo senior, sunt a patra generație a familiei. Datorită lor, compania a fost transformată într-una mare și frumoasă, dar totuși administrată de familie, o adevărată industrie tehnologic avansată. Paolo Urbani, care a reușit cu adevărat să ofere bijuteriei familiei un nou chip, a fost numit și „Cavaliere del Lavoro” pentru că a făcut trufa o pană la pălăria pieței italiene, un produs popular în întreaga lume. Bruno Urbani, după ce a ocupat funcții importante de serviciu public în industria italiană, precum și în lumea bancară italiană, conduce în prezent Grupul. Acum este complet devotat activității sale, un profesor prețios pentru generațiile viitoare.
Actuala generație Urbani, Olga, Carlo și Giammarco, a dezvoltat importante ramuri internaționale, Muzeul Truffle, Academia Truffle și Urbani Travels & Tours. Olga, fiica lui Paolo, conduce diverse departamente ale companiei, gestionând cu dedicare și pasiune administrația, relațiile publice, imaginea corporativă, juridică și afacerile corporative ale Urbani și ale filialelor sale. Giammarco, fiul lui Bruno, deja un antreprenor de succes, conduce acum departamentul de marketing din Italia și piețele internaționale, cu o atenție specială către Statele Unite și piețele emergente. A fost intuiția sa cea care l-a îndemnat spre a se extinde în lumea ciupercilor inaugurând Divizia de Ciuperci Urbani. Carlo, fiul lui Bruno, conduce neobosit piața externă și cea italiană, asigurând distribuția eficientă și pe scară largă a produselor proaspete și conservate. Luca și Francesco Loreti Urbani, fiii Olgăi, reprezintă a șasea generație a companiei. Luca, sub îndrumarea atentă a unchiului său Carlo, lucrează de câțiva ani în marketing internațional și dezvoltarea piețelor asiatice. Francesco, (24 de ani) și-a început cariera în domeniul trufelor proaspete și a trecut acum la primul său proiect major: cultivarea trufelor. El continuă să lucreze cu entuziasm atât în vânzările italiene, cât și internaționale de ciuperci Urbani, sub îndrumarea excelentă a unchilor săi Giammarco și Bruno. Ginevra Urbani, fiica lui Giammarco, care are doar 6 ani, plânge, când vizitează compania și nu vrea să plece acasă. Un semn că fascinația trufei din casa lui Urbani seduce încă de la vârste fragede.
ÎN AMINTIREA CAVALERULUI PAOLO URBANI
O viață dedicată familiei, muncii și pasiunii pentru trufe, toate acestea i-au permis să construiască pas cu pas compania care astăzi este lider mondial în acest sector. În cinstea Cavalerului Paolo Urbani, fiica sa Olga a scris o carte pentru a comemora un om de neuitat, un om de afaceri de succes și un mare mentor, nu numai pentru familia sa, ci pentru mulți care au avut privilegiul să-l cunoască. O apărare tenace a trufei, a istoriei și cunoștințelor sale, dar mai presus de toate supraviețuirea și conservarea sa pentru viitor, toate converg în „Fundația Paolo Urbani”. Toate activitățile Fundației sunt și vor fi sponsorizate în totalitate de familia Urbani. Fundația are scopul de a rezolva provocările din sectorul trufelor, cum ar fi reglementările inadecvate, lipsa legilor și necesitatea unei aplicări corecte a principiilor egalității. Fundația Paolo Urbani, în colaborare cu Universita ’dei Sapori din Perugia, a acordat burse și a creat cursuri de studii numite după Paolo Urbani pentru a-și păstra moștenirea în viață.
ÎN ITALIA ȘI ÎN STRĂINĂTATE, 14 SUBSIDIARE, 5 MĂRCI ȘI 300 DE PROFESIONISTI: ACESTEA SUNT NUMERELE URBANI TARTUFI, CARE ASTĂZI AU 70% DIN PIAȚA GLOBALĂ
Sediul internațional este situat la sediul Urbani Tartufi, Sant’Anatolia di Narco, în provincia Perugia, Italia. 150 de angajați lucrează aici folosind tehnologii inovatoare pentru procesarea și conservarea trufelor cu un protocol care le îmbunătățește caracteristicile naturale și permite noi posibilități de utilizare. Organizarea atentă și integrată a ciclului de producție, împreună cu o rețea de vânzări calificată, ne permite să aducem produsele noastre la mesele gourmet din întreaga lume, obținând aceeași calitate și nivel de satisfacție. Împreună cu sediul central Sant’Anatolia există o fabrică de producție în Terni. Pe lângă cele două locații din Umbria, Urbani Tartufi se află și în Alba cu Tartufalba Morra și în Milano cu magazinul său situat în centrul orașului, aproape de Piazza 5 Giornate. Ciupercile Urbani, o divizie de grup dedicată comercializării și vânzărilor de ciuperci porcini uscate și congelate, provine din intuiția lui Giammarco Urbani; el a fost cel care a văzut un potențial în acest produs și, de-a lungul anilor, a achiziționat unități de colectare și selectare a ciupercilor. Ciupercile Urbani oferă o gamă largă de produse clienților care caută calitate înaltă, într-un ambalaj care îmbunătățește imaginea și garantează prospețimea maximă.
Unitatea italiană de ciuperci Urbani se ocupă de ambalarea și vânzarea ciupercilor congelate și uscate provenite dintr-o primă selecție în locurile de adunare. După transferul ciupercilor, procedăm la o selecție și inspecție ulterioară, catalogându-le și depozitându-le în depozitul nostru frigorific. Un rol valoros l-a avut Franco Montemaggiore, un lider incontestabil al acestui important sector. Cea mai importantă este prezența grupului în străinătate prin intermediul mărcii Urbani Truffles, cu locații în toate orașele importante ale lumii, inclusiv: New York, Miami, Chicago, Los Angeles, Las Vegas, San Francisco, Londra, Manila și Bangkok. Orașele din lume în care Truffele Urbani sunt prezente:
Scheggino-Roma-Milano-Alba-Aeroportul Orio al Serio-Londra-Paris-Berlin-Amsterdam-Atena-Barcelona-Bruxelles-Copenaghen-Praga-Oslo-Viena-Zurich-Moscova-Kiev-New York-San Francisco-Los Angeles- Las Vegas-Chicago-Miami-Montreal-Toronto-Dubai-Beijing-Shanghai-Hong Kong-Manila-Singapore-Seul-Taiwan-Tokyo-Bangkok-Rio de Janeiro-São Paulo-Mexico City.